Pengar, pengar, pengar!!!

Vill bli av med cykelfanskapet och få in de extra pengarna!!! Så kan jag tatuera mig utan problem! Då får jag råd till allt jag vill göra. Egentligen är det inga problem, jag har råd egentligen. Även om jag sedan får leva snålt i november och december. Men det gör mig inget. Jag behöver inte shoppa eller göra massa saker som kostar så mycket. Enda problemet skulle väl vara alla julklapparna sen. Men jag tänker inte köpa massa och inte några jättedyra heller för den delen! Tanken som räknas lixom! Allt fixar sig! Jag vet det! Jag fick tex 600 kr idag för att jag fick sålt min sterio.
Jaja, får la se hur allt blir. Funderar iaf på att boka om min tatueringstid så att jag och Micke kan njuta på Spa't utan att ja måste skydda armen osv från badvattnet och liknande. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida