Karibien!

Jag vill åka till Karibien! Ser så himla skönt ut där! Sånna fina stränder! Men det lär vara jättedyrt att åka dit antagligen! Jag kan erkänna att jag faktiskt inte vet vart det ligger, haha! Nära Afrika kanske? Känner en längtan efter att få åka nånstans iallafall. Spanien, Turkiet, Tunisien. Till värmen. Sol&bad. Varje gång man har bokat en resa så har det alltid behövts avbokas. Problem hela tiden! Jag och Micke har pratat lite om att resa och det vore verkligen hur underbart som helst!! Få komma iväg tillsammans och ha det så bra och mysigt tillsammans. Hoppas det blir av! Jag måste dock få en bättre inkomst, gärna fast jobb innan dess! Haha, så det inte blir problem ekonomiskt. Men en resa kanske det blir tids nog hoppas jag! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida