God kväll!

Har precis tittat på Greys Anatomy, lika bra som alltid!.. Tänkte borsta tänderna nu och gå och lägga mig. Är ganska trött och ska upp rätt tidigt imorn. Runt sju tiden ungefär. För min buss går kl 10.00! Bra att gå upp i tid så jag slipper stressa. Och imorn, äntligen...slipper jag sova ensam i några nätter! :D:D Underbart!!! <3 Ska bli så mysigt att få somna och vakna vid din sida igen!! <3
 Lär nog inte bli särskillt mycket uppdatering i min blogg när jag är hos Micke för hans dator har blivit sjuk *Skratt*! Så det får väl bli nästa vecka då! Är man bloggberoende är det lite segt faktiskt! *Nörd!*

Opps, är lite röd i ansiktet nu!! Hoppas det har lagt sig tills imorgon, vill ju inte se ut som en tomat! Hoppas jag inte har bränt mig!!

Godnatt och på återséende!

Micke! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Micka

Greys anatomy är bäst (:


URL: http://annamariamikaela.blogg.se/ @ 2008-11-28 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida