God kväll!

Har precis kollat på veckans avsnitt av Andra avenyn.  Så mycket dramatik osv. Ett exempel är t.ex. Roxanna och David som fick en unge. Båda ska vara 16-17 år  nånting sånt. I vilketfall som helst så var inte ungen lik David nånting så han började bli misstänksam och ville göra ett faderskapstest. Och det visade sig då att han inte var pappan till barnet! Det är ju nog kul! Fyfan för att uppleva en sådan sak! ^^

Jaja, annars har kvällen varit lugn. Idag skulle jag egentligen gått till arbetsförmedlingen och skrivit in mig där. Skulle även bakat lussebullar. Men det blev inte av. Så jag ska göra det imorgon istället! Ska försöka komma upp tidigt, fixa mig lite och ta mig till ams. Hoppas det går bra där. Har ju redan skrivit mitt CV. Så ska bara få hjälp med att få de veriferat osv. Dessutom måste jag ringa skolan för att få tag i Birgitta som har praktikpapperna. Om hon nu ens har kvar det. För jag behöver dem för att intyga mina praktiker. Hon slutade på skolan när vi gick i 2an. Och lämnade inte papperna till oss. Dåligt. Vi ringde henne flera gånger och hon lovade att hon skulle komma. Tillochmed på studenten sa hon att vi skulle få de. Men de hände inget och har fortfarande inget hänt. Så ska ta tag i detta och hoppas på att hon har kvar papperna och kan skicka dem till mig. Hoppas!  Nu vill jag ju få jobb. Gärna fast! Vikarie funkar det också. Bara jag får in pengar lixom! Får jag inget lån nånstans så får jag helt enkelt försöka få jobb och spara pengar och isåfall vänta med utbildningen. Helst vill jag ju få lån och göra utbildningen nu!!!

Jaja, ska snart stänga ner och lägga mig. Glo tv lite innan jag ska sova. Lär väl bli en kvällspling till Micke med! :) <3 Saknar dig!!

Kommentarer
Postat av: maria

hahahaha dina lärare är ju för fan segare än mina. då är't illa!

@ 2008-11-18 @ 13:14:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida