Fantastic 4!

Jävla ball film faktiskt! Rätt rolig också! Diggar "The Thing". Hehe :) Jag har faktiskt inte sett den försen först idag! Det finns väl fler delar? Kanske kommer på tv dem med.. ^^ 
 Jaja, imorn tänkte jag träna faktiskt!! Sedan ska jag till apoteket också. Annars har jag inga direkta planer. Kanske hälsa på Emely när hon provjobbar! :P   Tvätta och städa upp lite grann också.

Idag köpte jag en julstjärna också! Den är riktigt nice!! Svart med silvermönster och utklippta stjärnor för att de ska lysa igenom ^^ Mysigt när det börjar bli julstämning hemma. Så mysigt med alla stjärnor och ljusstakar! Sen i helgen eller nått kommer väl tomtarna upp på hyllorna med! En månad sen julgran med! ^^ Haha . Och nu snöar det ju tillochmed! Undra om det blir snö på julafton ? Längsen det var det nu faktiskt! 
 

Jaja, ska väl lägga mig snart. Är faktiskt väldigt trött!  Dessutom vill jag gå upp hyffsat tidigt imorn för att inte sova bort hela dagen! 
 
Micke! <3 Saknar dig massoor! Nästa vecka kommer jag oavsett om du vill eller inte! Haha :D <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida