1a advent!

Sitter hemma hos Micke nu..han står och diskar så då passade jag på att kolla min mail och blogg. Kul att man har besökare trots att jag inte skrivit sen i onsdags. hehe :)
 Åkte hit i torsdags morse vi tio tiden. Underbart att träffa Micke igen! :):) I torsdags tog vi de bara lugnt, åt mat, fikade med Patrik och glodde tv. I fredags var de också lugnt. Mysigt att ligga i soffan och glo film och kramas. Vi åt ostbricka och det var hur gott som helst! :D Brieost, digestivekex och vindruvor! Mumma :D Vi såg en jättebra film som heter Phenomenon. med John Travolta, den var jättebra! Jag orkar inte skriva handlingen men kan starkt rekommendera den!! :)
  Igår åkte vi in till Helsingborg och gick på bio. Vi bestämde oss för att se filmen Twilight (hur de nu stavas), den var helt okej faktiskt! Finns inte så mycket bra filmer på bio nu tycker jag. Visserligen vill jag se Madagaskar 2 :P Hehe...
 Jättemysigt att gå på bio tillsammans! :) Efter det åkte vi hem till hans föräldrar en stund och kollade på en dokumentär om en psykistk sjuk gubbe som var arg på sin fru och ville hämnas genom att våldta hennes 12 åriga dotter, men han kunde inte hitta dottern. Istället gav han sig på en 6 årig tjej, våldtog och döda.. sjukt!!
  Idag har det också vart väldigt lugnt, vi gick ner till byn som hade lite julmarknad typ. Och nu för en stund sedan kom Mickes mamma med mat till oss! Kött och potatis! Det ska bli jättegott!! :D:D

 

Micke! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida