Torsdag!

Dagens humör: Glad!

Dagens mående: Bra, men trött.

Dagens klädsel: Jeans, tröja .

Dagens frisyr: Hårklämma..

Dagens roligaste: Allt skämt på jobbet :)

Dagens tråkigaste: Inget speciellt faktiskt.

Dagens materiella vill ha: Pengar? :Phaha
Dagens inköp: Hårfärg, nyponsoppa.

Dagens planer: Jobba, färga håret, tvätta.
Dagens kommentar: "Charlie biiit meeee!"

Dagens längtan: Till helgen :)
Dagens fundering: Undra hur vädret blir ?
Dagens beroende: Klöver Vaseline
Dagens tidning: Metro
Dagens låt: -
Dagens Borde göra: Träna .
Dagens har gjort:  Jobbat, färgat håret, lagat mat, tvättat .
Dagens klant: JAG! ..haha de va vatten på golvet på på jobbet, så jag halka o satte mig på knä :P

Dagens goda gärning: Jag jobbar på ett äldreboende, god gärning nog ;)

Dagens brev på posten: Inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida