tisdag!

idag sov jag läänge :P vaknade vid tjugo i tolv! hehe, göött! :D
käkade frukost, kollade tv lite och slappade..
vid två tiden bestämde ja mig för att åka med emely och toffe för att kolla på soffa osv..
vid tre tiden kom vi iväg :P
hon hittade en röd soffa.. as skön va den! :D man sjunk verkligen ner i den!
tog en sväng till backaplan - skopunkten.. hittade ett par skor.. svarta, enkla..väldigt sköna :)
köpte lite sminkgrejer med och wax..
fick inte så mycket lön denna månaden så gäller att hålla i pengarna så dem räcker tills 19e juni..hehe ^^
efter backaplan drog vi och käkade på jensen bofhus :) mumma så gott!

nu ska jag bara slappa och lägga mig om nån timme eller två, eller tre....hehe^^
ska jobba imorn, 14-21.. segt att jobba kväll när de e så fint väder..men får ju pengar o de behövs ju!

såg bilder från eran bal.. och du va riktigt vacker!.. du vet vem du e..

jaja, simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! :) off the record I didnt mean does awful words that came out of my mouth!!

@ 2008-05-29 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida