=/ suck...

va tråkigt det är !
har absolut ingenting att göra :S
igår va man ensam..alla va upptagna...ser ut och bli likadant idag... kanske blir bio med emely..inget säkert än. men är typ inställd på att de inte blir något :(  allt e så trist bara..

smått sur på att du sket i mig också... =/ 

vill bara åka till dig nu.. få en kram och se ditt leende..då skulle jag må bra igen !

nästa helg verkar de bli bättre iaf! ;D
kalas för andreas på lördag. sen ska vi fira farmor på söndag :) trevligt!

nu på måndag ska jag göra en synundersökning. för att se om jag behöver ha glasögon när jag läser osv. tror jag har brytningsfel. får la se. haha tro de eller ej, så vill jag faktiskt ha glasögon.. :P  åh vissa säger att jag passar i de med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida