ont..

rätt illa att man som 19åring redan har problem med sitt rygg ! speciellt när man har valt ett yrke med sjukt många tunga lyft! illa illa.. vissa dagar är det bra. vissa dagar gör det så ont att jag inte kan ta mig ur sängen nästan!
fattar inte vad som hände inatt, kunde inte andas ordentligt :S det kliade, jag hosta och andades jättetungt.. typ som jag gör när jag får allergibesvär.. men jag hade ju inte vart i kontakt med nått djur eller liknande..skumt.. ^^

sitter här med en envis huvudvärk som suttit i sen halv fyra imorse.. :(

fryser gör jag också.. mysbyxor, med tjocka strumpor, en långärmad tröja, plus yttligare en tjocktröja! fryser lite ändå :S
yeye, va jag gnäller... ^^


haha, sicket skämt!


Fuck this, Im leaving.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida