MIN FÖDELSEDAG!

Dagens humör: Glad!

Dagens mående: Bra men trött.

Dagens klädsel: Jeans och en topp.

Dagens frisyr: Nersläppt.

Dagens roligaste: Att jag fyller år :P

Dagens tråkigaste: Inget.

Dagens materiella vill ha: Parfym, pengar.
Dagens inköp; Mat osv.

Dagens planer: Laga god mat och fika lite. hehe.
Dagens kommentar: "shitibaf teatah" hahahaha http://www.youtube.com/watch?v=Q74JuT7Peh8 kolla 1:08.. :P

Dagens längtan: Tills de blir fredag!
Dagens fundering: Hoppas det är borta!
Dagens beroende: Propyless - för torr hud.. e lite torr efter jag bränt mig..
Dagens tidning: ingen.
Dagens låt: curly sue.
Dagens Borde göra: träna :S
Dagens har gjort: fått presenter! :phehe firat, lagat mat osv.
Dagens klant: ingen.

Dagens goda gärning: hmm, lagade mat..

Dagens brev på posten: halens katalog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida