Dagens..

Dagens humör: Glad..men även deppig.

Dagens mående: lite snuvig.. trött..

Dagens klädsel: jeans, topp, tröja..

Dagens frisyr: nersläppt, plattat.

Dagens roligaste: stan med madde

Dagens tråkigaste: att inse hur pissigt mycket är! =( 

Dagens materiella vill ha: En topp..
Dagens inköp: En klänning-topp från Gina tricot.

Dagens planer: Åka till stan med madde, avboka resan, tvätta.
Dagens kommentar: De va nån rolig men nu minns jag fan inte! hahah :P

Dagens längtan: Tills jag får kasta mig själv i havet!
Dagens fundering: Undra hur det blir ?
Dagens beroende: Solglasögonen.
Dagens tidning: Metro.
Dagens låt: Ozzy Osborn - Mama, im coming home.
Dagens Borde göra: Träna!
Dagens har gjort: Vart istan, avbokat resan..Slappat..
Dagens klant: Nja, jag och madde vela runt efter fel adress :P

Dagens goda gärning: Ingen ?

Dagens brev på posten: Räkningar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida