är detta ett skämt eller ?

Hade du informerat mig ordentligt så hade vi sluppit allt detta. Jag sa att jag får se om jag skulle va med eller inte pga min ekonomi. men nu, enligt dig så hade jag sagt ja. hade jag vetat att jag va med på detta så hade jag själv skrivit mitt namn på de jävla kortet och jag hade även gett dig pengar på festen!
onödigt jävla tjaffs.  och detta handlar fan inte om dem jävla pengarna. det är bara själva grejen att jag inte fick nån ordentlig information. du ger mig skiten för att jag bara ville klargöra att jag inte hade nån info över huvudtaget! du behöver inte bli så spydig och kalla mig kaxig för du va precis likadan! och bråk via sms funkar fan inte. så jävla mycket missförstånd! du säger att jag ger dig skiten för allting hela tiden. och att jag gör allting så mkt större än va det är. du gör precis likadant! hade vi bara snackat klarspråk med varandra så hade vi sluppit detta!
men nej, du gick för långt...
du valde att kalla mig parasit, lögnare, ego och snål. och du önska mig ett bra liv!  att jag har de vänner jag förtjänar och att de är straff nog. (?)
är jag ego?
är det därför jag låter mig bli nertrampad gång på gång och ändå inte säger nåt`!? att jag alltid ska få kämpa för att allt ska bli bra igen, att jag alltid ska be om ursäkt ?
jag kallar inte det att vara ego. utan jag kallar det att jag egentligen är jävligt dum.
men nu räcker det!

jag bad dig dra åt helvete för att de va de elakaste du någonsin sagt! kan inte säga annat än fan va du sjunk lågt i mina ögon nu ! och det där va de värsta du någonsin sagt till mig!
du skrev att du inte ville göra mig ledsen.
men hur tror du de känns nu när du kallar mig såna saker?
du kan glömma att ja tänker ta första steget och be om ursäkt, för om du tänker efter så är det du som ska göra det!
jag kan bara be om ursäkt för att jag missförstod hela denna situationen med festen och pengarna.
det va du som började med personangrepp. inte jag!
men känns de bättre för dig att ha det såhär mellan oss nu så är det ditt val.
jag tycker det är synd iaf.

jag vet att du kommer läsa detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida