torsdag.

dagen börja med att jag gick in till annelie som klippte luggen på mig :) blev nice.. men är sjukt ovan! har ju haft snelugg hur länge som helst! :P
sedan blev det att jag gjorde iordning mig för stan och åkte in med emely för att träffa maria. kollade runt litegrann och sedan åkte vi iväg till frölundaborg för att se matchen! ;D
jag va så jävla nervös igår. trodde verkligen dem skulle förlora när de stod 4-2 till fbk.. men i tredje perioden vände det och dem gjorde tre snabba mål :D fan va niice!
så imorn spelar dem den 7e matchen i kvartsfinalen. hoppas fan att dem vinner! ut med fbk!
jag och maria ska åka med till karlstad imorn, tjoho va kul de ska bli :D faast ändå segt att åka buss 4 timmar eller va de blir :P
imorn är de vinna eller försvinna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida