tjipp !

tjenare kungen !   - haha en film jag precis såg. fan va ball ! den stilen e ju så cool ! imellanåt ser man själv ut sån. eller ja, nästan. lite grann iaf!

jaha va har hänt sen sist ja skrev då...

frölunda åkte på däng och åkte därmed ur slutspelet. men men skitsamma. ny säsong snart haha!
jag e glad sålänge FBK åker ut semi nu! för dem ska fan inget ha! *ler stort*

igår va jag på chez amis med anna och madde, härligt att se dig igen anna! ;D <3

mjaa lönen har kommit nu med .
dags att ta sig en sväng till stan och inhandla sig ett par skor iaf!  åh som vanligt lär det bli massa skit jag inte alls behöver egentligen men köper ändå!

haha måste citera anna !
"vafan ska jag ha en blogg för, varför skulle nån vilja läsa om mitt liv.. - idag har jag tagit ett bad och rakat benen"
hahaha fan va jag diggar dig!

nämen de e sant egentligen. tänk att man verkligen sitter och skriver masssa jävla ointressan gojja som andra läser. haha. skitkul ändå. jag själv läser andras. de handlar väl bara om ren nyfikenhet.

rädda skogen, ät en bäver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida