grymt bra konsert!!

image12

crashdiet kom ut först. satan va grymt de va! sånt jävla ös! ;D ollivers röst är ju helt fantastisk! de sjung både gamla och nya låtar så det va gött ös på publiken med. haha jag sjung mig hes igår ;D
sen efter crashdiet kom lillasyster ut , åh dem va fan bättre än va jag trodde ! låten Kräkas va riktigt bra !
sen efter de fick man vänta en stund på tekniken och skit innan hardcore kom ut ;D helt jävla underbart! jocke är bäst ! hehe.. deras nya gittarist Vic va la lite skum :P snacka om att han hade energi iaf :P
under tiden hardcore spelade kom crashdiet's sångare ut och satte sig brevid OSS! haha ;D fan va nice..så tog ett kort på honom och emely.. sedan kom lillasyster ut och satte sig bland oss typ :P ^^


image11

hardcore körde både gamla och nya låtar. jag var som galen. blev som sagt hes när dem spela :P hehe.. rätt nice att de körde Someone special... när de körde dreamin in a casket kom Jocke in med en fet äcklig orm på axlarna! fyfan ! fick såna rysningar över hela kroppen! har ju fan ormfobi! :P hehe men grymt var det iaf!

kommer väl upp bilder på min bilddagbok under kvällen sen. synd att man inte kan lägga ut videoklipp. hmm, får la fixa en sida på youtube kanske..

jaja, skepp ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida