underbart!

image41

åkte till havet idag! jätteskönt! och jättevarmt!
låg och solade och hade det gött. madde ville ner och känna på vattnet genom att typ doppa fötterna :P haha... det blev att vi doppa hela oss istället..kallt men så himla skönt att svalka av sig!
årets första dopp: 1 juni 15:30.. haha ^^
har fått lite mer färg också. har tillochmed bränt mig lite..har lite solfrossa!
nu ska jag snart sätta mig i sängen och glo på nån film som kommer på trean.. matte söker husse, eller va den nu hette..

och till min humla, jag saknar dig jättemycket! saknar ditt skratt och vårt skvaller!
jag känner bara att det är din grej att be om ursäkt denna gången eftersom du kallade mig dessa saker som jag faktiskt inte förstår varför du kalla mig...vet att du ibland är envis och antagligen förväntar dig att jag ska ta första steget och be om ursäkt. men tyvärr, inte denna gången.. =/  jag vet att jag sårat dig innan men det har vi ju rett ut och har lixom umgåtts osv efter det. just det där ordet "parasit" , det stör mig mest. för en parasit är typ som ett virus som förstör saker och ting. så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det? men men..
du va jättevacker på din bal iaf!
 

simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du läser dina kommentarer för annars känns detta inte så kul :P du är ingen parasit! Hoppas jag får se dej imorgon! tack igen!

@ 2008-06-03 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida