segt..

mjaa, igår åkte min föräldrar iväg på deras semester..hehe :) så nu e jag ensam hemma 2 v. men känner jag dem rätt kommer dem väl hem nån dag tidigare..haha^^
städade lägenheten osv igår.. tvättade lite också..sen på kvällen åkte jag till anna , käkade mat och kollade film! :)  trevligt! sov över där och idag tog vi en sväng till stan.. åh nu sitter man här.. haha! ^^
fasen va kul...not..
lite småtrist att va ensam ändå.. hmm aja imorn får man la se hur det blir!
blir det inte som jag vill så kommer maria hit och så åker jag (och maria?) med madde och shoppar lite om man hittar nåt..:P som vanligt när jag och madde ska ut så vill vi ha något nytt att ta på oss..haha ;)

yeye ikväll blir det lugnt.. glo film o dega,.,. ^ ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida