onsdag..

mjaha vad har hänt sen sist då...
måndags slappade jag bara... hehe
i går jobbade jag 6.45-15... ganska segt för hade fått ca 4 timmar sömn! men det gick bra ändå! :P sen åkte jag hem, handlade lite och slappade resten av kvällen..
har jobbat samma tid idag också..kändes som att dagen gick jättelångtsamt.. som att klockan inte rörde sig framåt lixom! men till slut blev kl tre och jag fick gå hem :P haha ^^
käkade väldigt god mat idag.. nån indonesisk kycklingryta typ med ris..de va mumma! en sån färdigrätt som finns faktiskt.. är rätt kräsen när det gäller sån färdigmat.. men detta va asgott!  ;D hehe..
åkte hem till madde ikväll, vi hyrde film och gottade oss ! ;D vi hyrde filmen Juno - handlar om en 16årig tjej som blir gravid och ska adoptera bort sitt barn.. väldigt bra faktiskt!
en viss scen e så jääävla rolig..jag o madde satt o spola tillbaka och asgarva flera gånger!:P

åh, jag e så glad! :D jag har en hemlis som inte så många vet! mohaha ;D tids nog vet alla! :P

happ, imorn är jag ledig.. ska sova ut! :P haha, så jävla segt när man sovit till 11-12 nånting och helt plötsligt ska upp halv sex lixom!..så ska bli skönt att få sova imorn igen..haha! :P
kanske ska med madde till stan..får la se..hehe :)

och på lördag åker mina päron.. om inte slänger jag ut dem! hahaha , snällt!
ska bli skönt att få va ensam hemma lite. även om jag kommer bli knäpp av att det e tomt.. men ändå, skönt! :)

jaja, simma lugnt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida