Måndag!

Dagens humör: lite grinig!

Dagens mående: smärta i rygg och mage!

Dagens klädsel: bikini och en stor t-shirt typ.

Dagens frisyr: toffs och diadem.

Dagens roligaste: när andreas drev med mamma.

Dagens tråkigaste: att man inte hade så mycket att göra.

Dagens materiella vill ha: skor!
Dagens inköp: nada.

Dagens planer: inga alls.
Dagens kommentar: "snabbare, fortare , mera!" - en åtta åring satt och gunga.. åh jag sa "undra om hon säger likadant om 10år..^^ haha!

Dagens längtan: tills jag får träffa dig igen!
Dagens fundering: när fan får jag min operation!?
Dagens beroende: Klöver Vaseline
Dagens tidning: Ica bladet
Dagens låt: Crossfade - someday
Dagens Borde göra: tvätta, byta sängkläder.
Dagens har gjort: slappat. åkte med pappa till allum.
Dagens klant: ingen.

Dagens goda gärning: ingen.

Dagens brev på posten: nada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida