Måndag..

Idag köpte mamma en hårddisk..så har suttit nu en bra stund ikväll och överfört musik och bilder (håller fortfarande på)... bra att spara allt jag vill ha kvar..för vi borde nog formatera om datorn..rensa den lite! :P
sjukt va mycket bilder och musik man samlar på sig egentligen..har faktiskt rensat en del.. även om jag kan lägga rubbet på hårddisken för att de finns hur mycket plats som helst..så är det ändå inte allt man vill ha kvar...^^

annars så har jag jobbat idag..16-21..helt ok..kul på jobbet med anne o anita :) hehe..
våningen jag jobbar på är vattenskadad efter allt regn! trevligt.. kan inte ens föreställa mig hur våningen ovanför oss ser ut då... så de luktar fan på jobbet nu.. lär väl bli mögel och skit..blääh! vettefan när det blir renoverat heller.. ^^
ska jobba på fredag också, midsommar..skitsamma..händer inget kul ändå.. 16-21..så jag hade ändå dagen och resten av kvällen på mig att göra något isånnafall.. alla jobbar eller åker iväg så finns inget att göra, så kan lika gärna jobba..

imorn måste jag ta mig till banken ! för mina jävla kort funkar inte ! vet inte va de är.. jag har ett sånt kasst kort från swedbank där jag enbart kan ta ut pengar från swedbank... så ja fixade ett betalkort, där ja kan betala i kassan och även ta ut pengar i vilket automat som helst.. fast betalkortet har ja typ inte aktiverat eftersom de andra funkar...(funkade)..igår funka de inte helt plötsligt.. trodde att de va avmagnitiserat..kanske de e..ja vet inte... och detta nya kortet funkar inte heller..så får till banken imorn och be dem hjälpa mig..för jag får ju fan inte ut mina pengar! :P heh..

jävlar va mycket jag hade att skriva idag då..det bara flyter på lixom :P haha..ska väl strax lägga mig..rätt så trött och sängen ser bra skön ut! :D hehe..

saknar dig ! <3

jaja, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida