MÅLARE! :p

Idag har jag hjälpt Emely att måla i hennes lägenhet! Jag håller på med hennes badrum som ska bli rosa och svart! :P haha..en rosa fondvägg och sen tre svarta väggar.. annorlunda och coolt :P jäävligt stor lägenhet, och rubbet ska ju renoveras! Så det är en del att göra.. Pappa ska hjälpa henne att tapetsera köket, hallen och vardagsrummet ! :P
Blir nice när allt e klart! ;D
Och nu ska jag dra tummen och röven och söka jobb så man kan få fast jobb nån gång och börja söka lägenhet , för nu vill jag också inreda. Men framför allt ha en egen lya! ;D
Ska upp till hennes lägenhet imorn igen och fortsätta måla.. OM nu inte jobbet ringer och behöver min hjälp.. får la se.. :)

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida