Varmt!

Igår åkte jag till Ullared med Anna, Sandra, Annas kille Jarmo och hans bror. Hade riktigt kul i bilen när Anna fick ryck och började sjunga och dansa! Haha :D Spelade in lite på mobilen!
Jag var verkligen jättesugen på att shoppa eftersom att det är så billigt, men jag hittade fan ingenting! Och vissa saker tänkte jag till lite på :P Typ att  "ååh, detta e så billigt, de tar jag"..och sen "hmm, nää ja behover inte det egentligen" :P haha ^^
Jaja, det blev iaf två toppar, en väska, en jävla fräck mugg:P , lypsyl, ny hårborste (den andra pajja i ren aggressivitet!)
Och lite annat krimskrams! Kul att umgås med Anna iaf! :) <3
På kvällen bestämde jag och Madde oss för att gå ut och dansa lite! :) De var faktiskt kul! Har lite ont i fötterna idag^^
De va en jävla massa folk istan igår, Iron Maiden spelade på Ullevi. Så man såg massa nissar med Maiden tröjor. haha..

Jaja, idag blir det nog slappt iaf. Tvättar lite idag. Ska nog ge mig ut i solen snart! :) Får ju passa på! För imorn ska det vara samma kanonväder men då ska jag jobba 14-21. Nog ball! =/.. Jaja pengar!:P

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida