tisdag.

Hmm, har nog sovit för länge inatt/idag kanske. Hur trött som helst. Somna runt halv två, två inatt. Vaknade vid tolv idag.
- Jag och madde tog oss en sväng in till stan, vilket kändes ganska onödigt. För man hade inget sug efter att shoppa eller ens kolla på kläderna. Inte jag iaf, hur seg som helst! :P Kollade runt lite iaf, köpte varsin cola och satte oss på vagnen hem. Haha ^^
Det är en jävla massa Gothia nissar istan nu. Överallt och det är flera av dem som man inte ens fattar vad det är dem säger.
- Kollade på aftonbladet på när René och Anna gifter sig. Fan va mäktigt ändå, att gifta sig inför 52000 människor! Mäktigt! :P Kul att göra nått så annorlunda som att gifta sig på Gothia invigningen på Ullevi.

Såg även på aftonbladet att Rainbow på Liseberg hade rasat. Fyfan, 36 st som va skadade eller nåt. Visste att den förr eller senare skulle rasa. Har alltid tänk så "Undra om den lossnar, undra om den rasar snart."
De gånger jag har åkt den har den ju gungat lite väl häftigt imellanåt, men man har ju gått av lugnt och fint efter lixom. Den har alltid sätt lite osäker ut.

Skönt om jag kan somna tidigt ikväll, ska upp kl 6 imorn bitti. Ska jobba 7-14. Skönt med kort pass! :)
Lär väl bara glo tv eller nåt ikväll. Hade kunnat lägga mig nu och somnat men känner inte för att lägga min kl sju lixom. :P
- Sitter och lyssnar på Queen - Bohemian Rhapsody. Så jävla bra!

Och det suger rejält att vi skulle åkt till Tunisien nu på söndag! Fyfan ! :( Vädret här hemma nu suger ju!
Jaja, antingen kör man på nån sista minuten eller så blir det en bättre och mer planerad resa till våren eller nåt!
Har ju aldrig vart utomlands så det är på tiden nu! Haha :D

Jaja, skriver bara massa blajja som vanligt. Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida