SOL ! ;D

Underbart väder idag! ;D runt 25 grader hela dagen typ! :) underbart!  :)
har solat lite osv.
följde med annica en sväng ner till lindex, hon ville ha sällskap :)
mjahapp, imorn åker maria hem igen..vart har sen i måndags. då blir jag ensam igen..haha..det e ju skönt men alltid kul med sällskap lixom!
åh jag får sån panik över min ekonomi..fick inte mkt i lön denna månaden och efter alla räkningar och saker man köpt har man runt 500-600 spänn att leva på i 23 dar nu..hehe det funkar sålänge jag inte spenderar det på onödig saker. men nu i helgen ska man ju ut med. hjälp.. måste nog fjäska med mina päron lite kanske..haha ;D
jag får leva snålt helt enkelt. tur att man ska jobba en del denna månaden iaf, så man inte bara går hemma eller att man ger sig iväg och ev. spenderar pengarna..haha ^^

åh jag saknar dig massor! undra när vi ses igen!?..jag är ju rätt så fattig som sagt.. =/


simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida