Onsdag.

Idag har man jobbat igen då. Jobbade helgen och måndags. Va ledig tisdag. Så igår roade jag mig med att städa, tvätta och renbädda! Helt underbart att lägga sig i en nybäddad säng! ^^
- Gött väder ute nu! :D Lite sommar igen ju! Fast sjukt nog frös jag förut..haha fast nu är jag "normal" igen ^^ Haha..
Ska jobba imorn med. 7-14..Sen kommer Madde och hämtar mig efter jobbet så drar vi ut till havet! :P Man vill ju egentligen va där tidigit men det är ju bättre än inget alls Sola lite och få färg igen! Börjar ju bli blek! :P
Jaha, helgen får man se vad som sker. Kanske hänger med Anna  till Ullared..får la se! Inte så mycket pengar och det är lönehelg och lär va asmycket folk. Men men, har faktiskt inget bättre för mig som det ser ut nu!

Aja, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida