Onsdag.

Har jobbat måndag, tisdag och idag. Seegt men det blir pengar! :) Ska jobba imorn och fredag också. Sen e jag ledig helgen och har sedan yttligare en vecka framför mig! Gött att det blir några dagar i augusti med lixom.

Det var längesen jag kände såhär för någon! Du är så himla speciell för mig! Du får mig alltid så himla glad och lugn när jag känner att jag bara vill försvinna från denna värld! Du får mig alltid att skratta och du gör så att de pirrar i magen sådär härligt! :) Du har blivit en del av mitt liv som jag verkligen inte vill förlora!!

 



I could stay awake just to hear you breathing,
Watch you smile while you are sleeping,
While you're far away and dreaming,
I could spend my life in this sweet surrender,
I could stay lost in this moment forever,
When every moment spent with you is a moment I treasure!
And I don't wanna miss one smile,
I don't wanna miss one kiss,
I just wanna be with you,
Right here with you, just like this,
Well I just wanna hold you close,
And feel your heart so close to mine,
And just stay here in this moment,
For all the rest of time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida