HAT !

jag orkar helt enkelt inte mer.
vill slå mig fri , sluta tänka på det. det går inte. för det påverkar mig som fan! ett stort fett jävla sår i mig.

- "det e bara att gå vidare och glömma, han va en idiot" ... jaaaa , lätt att säga och lätt att tänka så. men ändå påverkar det mig..



och du,  varför bråkar vi alltid ? jag orkar inte mer. jag trodde jag hade det värst. men fick veta att jag hade fel. hon har ett så jävla mycket större hat mot dig.
men allt du gjort mig..så jävla fel. förstår mig inte på dig. varför ?
jag vill bara skriva  hur mycket jag egentligen hatar dig. jag vill säga de till dig. men jag är så arg att de inte ens går. jag kommer bara stå där och gråta av frustration och ilska. du har gjort mig så illa. jag orkar inte mer. du är fan hemsk. ibland har du stunder då du kan vara hur jävla go som helst. men dem är få. oavsett hur mycket kärlek du visar så är mitt hat så stort mot dig. skulle jag berätta allt va ja kände skulle du bli så ledsen och be om förlåtelse. de skulle gå några dagar då allt va bra..men sen skulle de slå till igen och allt skulle bli som vanligt.. tänk om du visste hur illa du egentligen behandlar mig.. skulle du ändra på dig då? jag tror inte ens du kan det .


jag har bråkat med en del människor. jag har snackat och sårat. jag har blivit snackad om och sårad. men jag orkar inte ens bry mig längre. vill folk snacka så varsegod. att man snackar skit är egentligen bara att man inte vågar säga de till den personen..eller så kan de handla av avundsjuka tillochmed. jag vet inte. men jag orkar helt enkelt inte bråka och hålla på. tjänar inget på det. och det gör en bara irriterad.



- nu ska jag iaf ta tag i mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida