Brännskadad - men med hopp .

I onsdags solade jag och emely solarium.
Ultra, som är extra starkt än vanliga solarium. Med ansiktsförstärkning. Solade 17 min och har nu bränt sönder mig!
Jag har solat samma solarium innan så jag fattar verkligen inte hur jag kan bränna mig så extremt illa. Antagligen hade dem bytt rör eller så va det ett extra starkt solarium, jag fick ingen information överhuvudtaget!!

Så nu är jag svullen till max i ansiktet, det svider och är rött. Och har även fått blåsor.
Gick till läkaren och han skrev ut kortinson som jag ska smörja med i 2 veckor. Och sedan en annan mjukgörande kräm. Så jag hoppas detta hjälper och att de läker sig bra.

Sen kollade han även mina mandlar och ska nu skicka en remiss till Sahlgrenska, så förhoppningsvis får jag göra min operation!
Och så konstanterade han att jag också har polyper, så jag ska få en bra nässprej som tydligen ska hjälpa. Får la se :)

Är iaf glad att det går frammåt!

Och hoppas få tillbaka mitt "rätta jag" , mitt "rätta ansikte" inom en vecka iaf!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida