Trött

Nu är jag trött och har ont i fötterna! Gick med Maria istan i två timmar och sedan gick jag och tittade lite i affärerna i Angered. Gick in till Emely och tjötade en stund också. Gick dessutom in till aktuell optik och spände glasögonen lite. Förhoppningsvis håller dem sig såhär nu annars begär ja fan pengarna tillbaka! Haha om det nu går! Sedan på vägen hem mötte jag pappa som skulle handla så jag vände om och gjorde honom sällskap. Så jag var först hemma runt kvart i fem. Och runt fem kom dem och hämtade cykeln!  Så nu blev jag av med den! Fick den av pappa för 3-4 årsedan och har knappt användt den något. Den har bara stått uppe i cykelrummet och samlat damm typ. Så har väl min dag sett ut kort och gott! :) ^^

Nu ska jag snart slå in julklapparna till Liam och sedan blir det mat. Sen ikväll blir det bara lugnt, ska som sagt se Jeff Dunham kl tio ikväll! :)

Micke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida