Torsdag!

Idag ska jag städa och tvätta! Det behövs! 3 maskiner tvätt, dammsuga, damma, tvätta golven! Sedan ska jag och mamma ner och handla och göra mat. Sen ska jag nog hem till Madde en stund! :) Det är mina planer för dagen iallafall.  När jag kom hem igår var det massa julpynt över hela gården hos grannarna och här hemma har mamma ställt upp alla miljoner tomtar som vi har! haha. Men det är mysigt när det är sådan julkänsla nu. Det är ju bara 3 veckor kvar nu. Tiden går fort och jag har inte köpt en enda julklapp än! Visserligen har jag knappt råd att köpa några men ska försöka. Ev. kommer jag få sålt min cykel också om denna person som visat intresse är seriös och vill ha den! Hoppas hoppas!! :) Vore skönt eftersom jag behöver pengar nu! Delvis för att jag inte får så mycket lön nu i december.
 Imorgon ska jag ev. träffa Maria och gå istan en stund. Trevligt! :) Längsen vi sågs nu så det vore kul!  Ska nog ta mig till skolan också och hämta mina papper så är det ur vägen. Annars hade jag väl tänkt träna och sola också! :) Vill egentligen sola idag med vet inte om jag hinner typ. Ska ju städa, handla, laga mat osv. Får se!

Jaja, dags att sätta igång!

Micke , my love! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida