Tisdag

Har precis ätit lite mat..ska strax iväg till jobbet! Ska jobba samma tid idag också, 16-21. De gamla är så himla söta och goa! Jag blir så glad när jag kommer dit och hör att de saknat mig och att jag alltid är så go och glad mot dem och att jag är så varmt välkommen! Sånt värmer verkligen!! :D Ena tanten sa till mig "det kommer kännas tryggt när jag vaknar imorgon och veta att det är du som kommer på kvällen"... :):) Så himla söt!



Jag är så grymt besviken på mina glasögon!! Först när jag testa dem så kändes det bra! Sen när jag kom hem så gled dem ner på näsan hela tiden! Dem satt med andra ord löst! Sen satt även ena bågen lite löst..man kunde lixom vicka på den så de satt alltså inte helt fast! Så jag gick till Aktuell Optik och bad dem fixa dem. Och när jag testa dem i affären så kändes det helt ok. Men senare på kvälllen var dem likadana igen, gled ner och va lösa och jag kunde fortfarande vicka på bågen. Dessutom känns dem suddiga och jag får nästan ont i ögonen! Jag betalade lixom för att de skulle va antireflex nånting..alltså så att ljus osv inte ska reflektera i glaset..men de gör det ändå!  Jag är ovan vid glasögon men dem ska ju hjälpa mina ögon att slappna av, inte få dem att anstränga sig ännu mer. Kan man lämna tillbaka glasögonen och få pengarna tillbaka!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida