Söndag.

Idag har jag vart med Madde istan en stund och tittade lite. Det är hemskt när man hittar massa kläder men inget kan köpa! =/ Segt. Sen har jag glott lite på tv, suttit här, tvättat och lagat mat. Idag testade jag att göra Carbonara och det blev gott! :) Smakade väldigt mycket vitlök och peppar dock! Men det var gott ändå! :) ^^
 Nu sitter jag och tittar lite på One Tree Hill :) Ska packa snart, vet dock inte vad jag ska ha med mig för kläder bara. Jag och Madde åker till Malmö imorgon för att se Volbeat spela på tisdag. Kommer hem på onsdag igen!
 Det känns jättekonstigt att åka till Malmö faktiskt, eftersom att Micke bor i Helsingborg (Klippan), en timme därifrån lixom! =/ Men men, förhoppningsvis så kanske Micke kommer till mig i helgen!! :) Får väl se om han kan. Vore verkligen underbart om han gjorde det! :) <3  Om inte, så dröjer det väl inte så länge innan vi ses ändå hoppas jag! Vill ju fira nyår tillsammans med honom!!! <3

Veckan som kommer ska jag också ringa allergimottagningen igen, hämta mina papper på skolan, söka mer jobb osv!

Micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida