Söndag!

Idag händer det inte särskillt mycket. Kollade reprisen av Körslaget imorse där Timo Räsinen fick lämna. Synd för han representerade ju Göteborg! :P Men jag tycker ändå att Wells är bäst så skitsamma! Haha :D 
 Madde frågade om jag vill hänga med till Allum idag, men jag har ingen kraft till det! Känner mig smått hänging och seg idag. Så idag vill jag bara ha en slappedag. Ungefär som igår visserligen, men jag orkar inte åka in och knö bland alla köpgalna människor idag iallafall!!  Istället ska jag tvätta lite och så för det hinner jag inte imorgon för jag ska jobba 16-21 imorn, och ska dessutom träffa Marie också för hon ska testa mina skor och ev. köpa dem! :) På tisdag åker jag till Micke! :) Ska fira nyår med honom! Mysigt!! :) Ska gå på bio nån dag också och se den nya filmen Yes man med Jim Carrey! :D

Tänkte titta på filmen Tjejen som föll överbord idag på kanal5 , 16:45. En riktigt rolig film faktiskt! har sett den innan!
 Joanna Stayton, (Goldie Hawn) är en odräglig, uttråkad och snorkig överklasskvinna. Hon anlitar snickaren Dean Proffit för att utföra ett jobb på hennes yacht. Men Proffit och Mrs Stayton blir snabbt ovänner och när Proffit vill ha sin lön vägrar Mrs Stayton att betala honom. Men Proffit får sin hämnd när hon faller överbord och tappar minnet. I ett anfall av hämndgirighet inbillar han Mrs Stayton att hon är hans fru och mor till hans fyra hopplösa ungar.

Ikväll kommer även Sagan om de två tornen också, del två utav Sagan om ringen filmerna. Funderar på om man ska titta på den. Den delen är ju bäst, roligast! Tycker det är så kul när alven och dvärjen räknar sina offer! haha :)

Micke! <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida