Sammanfattning av helgen..

I fredag runt halv sex mötte jag Micke på centralen! :) Mysigt att se honom igen!!  Vi åkte hem till mig och lämnade av väskan och lite så. På kvällen hyrde vi två filmer, en komedi och en skräck. Jag minns faktiskt inte vad komedifilmen hette men den var rolig iallafall! Skräckfilmen hette Creep och fyfan, den ska jag inte se igen!! Jag är så jävla lättskrämd också! Och den var verkligen äcklig och man fick ju panik gång på gång. Hehe jag klamrade mig fast i Micke och krama väl nästintill sönder hans arm! :P I lördags åkte vi in till stan och åt på Jensen Bofhus, jättegott och jättemysigt!! :) Efter det mötte vi Anna och Jarmo istan, kollade runt lite och tog en fika. Mycket trevligt!! :) Sedan på kvällen blev det film igen, en med Al Pachino 88 minutes tror jag den hette! Mycket bra film! Micke har fått mig att börja gilla filmer med lite action, spänning osv! Hehe :) Al Pachino är grym ju! :)
Och igår så åkte vi hem till Anne på kalas! Jätteroligt verkligen! :) Micke fick ju träffa en del men det gick ju bra! Och han är mycket godkänd av familjen, hehe! :) Syrran bjöd på en god kycklinggryta med ris och sallad. Sedan blev det bullar och marängsvich! Vet inte hur de stavas riktigt..hehe!  
 Helgen har varit jättemysig och trevlig! Älskar att bara ligga och se en film tillsammans och känna varandras närhet!! <3
Han åkte hem imorse..jag blir alltid så ledsen när vi skiljs åt.. =/ Känns ju så himla tomt när man varit med varandra några dagar och sedan skiljs man åt lixom. Hatar det!! Men men, det är så det är med distans. Men vi ses ju snart igen..efter jul! Och det är ju bara 2  veckor kvar typ! :) <3 Micke!! <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida