Min önskelista!



Min önskelista består av presentkort på Gina tricot, H&M, Kicks, Intersport som man ser. Vill även få presentkort på att få gå och göra riktigt fina naglar av gel eller akryl. Visserligen kan jag få egna långa fina naglar. Men vore kul med riktigt fina naglar där nagellacket inte försvinner eller flagnar! :P Pengar vill väl alla ha, men jag är i stort behov av det nu! Vill även ha pengar för att kunna tatuera mig. Nytt smink är alltid kul och det behövs lite nytt nu. Vill även ha parfymen Laura Biagiotti som är min favorit! Vill ha svarta converse! Har även sett ett par vita sneakers med dödskallar på från d7.se som jag vill ha. Jag älskar levande ljus av alla slag så det vill jag också ha. Hehe! :) Vill även ha boxen med samtliga säsonger av Sex And The City!  En ball topp från Gina Tricot med dödskalletryck på! Dessutom har jag aldrig varit utomlands så det är något jag verkligen vill! Pengar, resecheckar eller nåt i den stilen!   Detta är vad jag önskar mig iallafall! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida