Godnatt!

Datorn är fortfarande igång men ska stänga av nu, men passar ändå på att skriva ett litet inlägg!
Idag har jag vart med Madde. Har lagat mat tillsammans, spagetti och köttfärsås, (något jag är väldigt ofta!), hennes syster kom dit och åt lite hon med! :) Trevligt! Efter det så färgade jag hennes hår som blev bra! Vad vi kunde se idag iallafall. hehe :) Sedan glodde vi lite grann på tv och satte sedan igång filmen Instängd! Fyfan asså.. första gången jag såg den filmen så sa jag att jag aldrig skulle se den igen! Men nu hade Madde köpt den och ville se den, och det är ingen film man ser själv. Speciellt inte om man är lättskrämd! :P ^^ Efter filmen såg vi att Markus Fagervall vann Stjärnor på is..kul för honom att vinna det också! Han vann ju Idol 2006. Sedan tittade vi lite grann på dokumentären om Britney Spears! Jag är verkligen inte avundsjuk på henne alls! Hade aldrig orkat leva sådär. Hon har ju inget privatliv för 5 öre. Kan inte ens gå utanför sin dörr utan att bli fotograferad! ^^ 

Självklart blev det den dagliga kvällsplingen till Micke! :D<3 Du är underbar på alla sätt och vis!! Du får mig att känna mig vacker när jag känner mig som en grottmänniska och när självförtroendet är nere på noll! Du är unik, du är speciell och du har verkligen glimten i ögat!! Du har charmat dig in hos mig helt och hållet och jag blir fortfarande lika knäsvag när jag ser dig!! Ditt léende, dina ögon och dina kyssar får mig att sväva på moln och jag känner mig så extremt lycklig!! Att jag gick ut den 7 december 2007 är det bästa jag har gjort!! Idag är det faktiskt den 7e december 2008, så det är faktiskt ett årsedan vi träffades första gången!! Tiden går verkligen fort! Och jag är så himla glad att jag gick ut den kvällen, till det stället och såg dig på dansgolvet!! Du gjorde mig knäsvag redan då när du tittade mig in i ögonen och log! Gaah glömmer det aldrig!! :) hihi <3<3<3 Du är bäst helt enkelt!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida