God kväll!

Idag har jag vart inne hos Aktuell Optik och provat ut ett par glasögon som jag vill ha! Testade lite olika men kom fram till en svart båge med lite linjer på sidan typ. Dem tyckte jag var snygga! Vill ha ett par som syns och som är snygga. Svarta och rektangelformade typ. Kostar mig 1750:- Fyfan! Det är verkligen dyrt med glasögon! Fick lägga en handpenning på 300 kr så har 1450 kr kvar att betala sedan. Så hoppas jag får nån slant i julklapp kanske? Eller förhoppningsvis får sålt min cykel!!
Sen blev det en sväng in till stan där jag mötte Maria! :) Gick runt och tittade lite. Jag köpte julklappen till mamma och Maria inhandlade en sjal på Gina Tricot.  Jag har hittat massa kläder som jag vill ha, så hoppas på pengar/presentkort som sagt. Om jag nu får nån julklapp! ^^ Haha :D
Madde hämtade mig istan i brist på något att göra, hehe snäll som hon är! :) Åkte hem till mig och bakade pizza! Och den blev faktiskt godare än vad jag hade förväntat mig! Sedärja, jag lyckades med det också! :) Jag är proffs i köket! haha :D
Sedan glodde vi på Idol tillsammans med mamma och slängde sedan ett öga på filmen Poseidon! Hyffsat bra film! Panikfilm typ..haha!

Imorgon har jag inga planer alls faktiskt. Får väl se vad som sker. Tar dagen som den kommer!  På söndag är det min typiska tv-dag. haha.. repris av desperate housewives. Sen kommer One three hill och Andra Avenyn! :P


Micke, mitt hjärta..jag saknar dig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida