God kväll!

Idag har jag jobbat 16-21 och timmarna gick verkligen hur sakta som helst tyckte jag! Tiden rörde inte på sig och det var så lugnt idag också. Fanns inte så mycket mer att göra än att hjälpa dem med pyjamas. Men men nu är jag hemma iallafall. Har precis fuskat lite med brun utan sol :P Vill egentligen sola men det både kostar och är ju farligt i längden. Då kan man lika gärna fuska lite! :) ^^ Har dessutom inte haft tid eller ork till att sola idag.
 Sitter och tänker lite på vad jag ska packa imorn, åker som sagt till Micke! :):) Mysigt! Kommer hem på söndag igen för jag ska till läkarn på måndag och göra allergitest och få bra medicin förhoppningsvis! Köpte nån medicin på apoteket så länge som hittills funkar bra. Äsch får la se! Mickes föräldrar har två hundar och jag har blitt känslig hos dem varje gång så får se om medicinen funkar där med! :)

Kanske slänger in ett inlägg imorn innan jag åker till Micke! De kanske kommer nåt inlägg hos Micke i veckan också, om inte skriver jag på söndag igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida