God kväll!

Idag har jag tränat! Känner mig duktig nu! Haha:) Sedan åkte jag och Madde in till stan en stund, där det var hur mycket folk som helst! Jag har iallafall köpt julklapp till Liam så nu är man klar med det! :) Inget jättestort men iallafall något, det är ju tanken som räknas!! Sedan gick jag in till Emely, hon jobbar ju i en skoaffär i angered. Så gick in dit och va lite sällskaplig. Och nu har jag ätit lite mat och kollar på en film på tv3.
Julfritt - den handlar om ett par som betämmer sig för att inte fira jul utan istället åka utomlands. Så dem har inte ens pyntat huset! Och grannarna försöker få dem att pynta och fira jul. Men dem ger sig inte, tills deras dotter ringer och säger att hon ska komma hem över jul från Peru. Då blir det panik! Haha , väldigt rolig film faktiskt!
 Min kväll bli lugn idag, har ingen direkt ork till att göra nåt annat än glo tv-film ikväll.
Och imorn bitti ska ju hon komma och titta på cykeln också. Hoppas hon vill köpa den nu! :) Håll tummarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida