Fullt upp!

Idag har jag varit duktig!! haha :) Jag har ringt allergimottagningen och ska ringa vårdcentralen imorn bitti. Har fixat så skolan skickar hem mina papper så jag slipper åka dit för att enbart hämta dem och sen åka hem. Lite onödigt kan man tycka! Sedan har jag även har dammat, dammsugat och torkat golven. Jag har också rensat och vikt i ordning alla mina kläder i garderoben. Allting låg huller om buller så det behövdes. Har renbäddat sängen också! Dessutom har jag hunnit med att träna lite också!! :) Dessutom slagit in 3 julklappar! Fullt upp! 
 Har precis duschat också och ska snart börja med maten! Idag blir det kyckling med en god fyllning i och bacon lindat runt kycklingen! Till detta blir det ris och en god sås och sallad! Mumma va gott!! :D  Åt detta hos Micke en gång och det var hur gott som helst, så nu ska jag ge mig på att testa detta! :) Hoppas det blir lika gott!
 Ikväll blir det för övrigt lugnt.. blir väl tv-tittande eller någon film!

Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida