Fasen va ovant!

Sitter här med mina glasögon nu!! Känns hur konstigt som helst och jag ser helt fånig ut!!  Sjukt ovant men förhoppningsvis så vänjer jag mig! Ska dock ner och spänna åt dem lite imorgon, känns lite stora! Så nu har jag köpt en julklapp till mig själv! Kostade bara 1750:- Haha..suck! Mycket pengar så hoppas fan dem gör någon nytta nu!! Och förhoppningsvis kommer jag bli av med min cykel och få in lite pengar där! Hoppas, för det behövs nu!!
 Imorgon kommer Micke hit! :D Runt halv sex ska jag möta honom, ska bli kul! :) Inte så längesen vi sågs iofs men ska bli mysigt att ses igen! :) Idag skulle jag städa men det har inte blivit av så det får jag fixa imorgon!
 Känns så jävla sjukt med glasögon! hahah :p
Önskar att jag hade massa pengar!! Jag vill resa, shoppa, betala räkningar och kunna göra massa saker!! Micke ska till Thailand i februari....jag vill också resa ju! =( Men men, det får helt enkelt vänta..ännu en gång.. känns som att jag aldrig , aldrig kommer komma iväg utomlands!!

Nu tänkte jag se på film. Haha mamma har köpt Grinchen...gammal film men det är fan en klassiker! Så jävla rolig! Jim Carrey är ju bäst! :D Och om en vecka har han premiär med nån ny film, måste ses!! :) Tror den hette Yes man eller nåt sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida