Aktuell optik!

Jag har precis vart inne på Aktuell Optik och gjort ett syntest. Jag ser jättebra men har ändå lite synfel sa hon. Hon snackade nåt om översynthet, och nåt om att jag har 25 grader på ena ögat, 180 på de andra. Fattar inte så mycket av det, haha! :P Jag får ju huvudvärk när ja sitter vid datorn, ser tv och läser. Hon sa att man ibland kan känna att datorskärmen flimmrar typ och att man ibland blir torr i ögonen för att man inte blinkar så mycket, pga man anstränger ögonen. Och det är precis så det är när jag sitter vid datorn osv. Det är väldigt jobbigt att behöva anstränga ögonen och det ger ju en huvudvärk. Hon sa att det är typiskt synfelshuvudvärk som jag får. Så jag ska fixa ett par glasögon nu som jag ska använda när ja läser osv.Tur att många sagt att jag passar i glasögon då! :P Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida