27e december

Idag är det lördag, kl är ett och jag sitter fortfarande i min pyjamas! Haha :D Hur skönt som helst! Har ingen vidare ork till att göra något nu på dagen. Skönt att slappa lite såhär! I torsdag gick jag ju upp kl sex för att jobba och var sen hur trött som helst. Gick dessutom upp vid halv nio igår, så idag sov jag längre och tar det lugnt helt enkelt!
 Ikväll ska jag och Madde hem till Emely och Toffe iallafall. Tänkte spela lite. Wii eller nåt sånt. Hon har något disneyspel som sägs vara skitroligt så det ska vi spela ikväll. Kan vara kul! Får se hur länge jag kan vara där också pga hunden. Men har ju köpt medicin som förhoppningsvis funkar likabra där som hos Lena. Visserligen har Lena pyttesmå djur tillskillnad mot Emely. Hehe ^^
 Nu tänkte jag iallafall städa upp lite smått snart och sätta igång en maskin tvätt.

Måste bara länka denna låten för den är hur go som helst!!  Ice MC - Think About the way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida