2 december!

Det snöar ute!! Massa, massa! :P Haha stackars Micke som är ute i detta vädret nu. Han är och tränar, och under tiden har jag städat upp lite, packat i ordning mina saker och ska snart diska!
 Vet inte vad som händer resten av dagen/kvällen..får la se!  Imorgon ska jag åka hem igen, lite trist men måste fixa lite saker och tvätta osv. Jag och Madde åker ju om en vecka ^^...

 Jag har haft det hur mysigt som helst här hos Micke! :) Vi har ätit gott, myst, kollat film och så. Vi var ju på bio också som jag har skrivit. Och igår tog vi en skön promenad. Vi har haft det jättemysigt som sagt! :) Kommer bli tråkigt och mycket ensamt när jag kommer hem igen. Ingen att sova med. Somna och vakna med..Men det borde väl inte dröja allt förlänge tills vi ses igen! :) Vi ska nog fira nyår tillsammans iaf, om jag får som jag vill! Hihi :) Micke, du är underbar!!! :) <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida