Torsdag.

Har en jobbig, ihållande huvudvärk som jag haft sen ett, två inatt! Och det enda jag får ta är alvedon eller panodil och den skiten funkar fan inte! Det enda som hjälper för mig är Ipren men det får jag inte ta pga att jag ska operera mig!
Tror jag har feber också. Mådde skitdåligt hela morgonen, va så att jag grät lixom. Suck.. men men, tvingade iväg mig till jobbet. Och där stannade jag bara en timme, jag pallade inte! Så Therese skickade hem mig och ringde in nån annan som fick jobba för mig. Segt, för jag behöver pengarna!
Och nu är det inte läge att bli sjuk heller eftersom jag ska operera mig! Jag har alltid sån jävla otur!  Ska ta de lugnt nu iaf så jag får min operation! ^^


Så glad att jag har dig. Du får mig att må bra. Och du får mig glad när jag är sur/ledsen. Du är underbar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida