Takida!

Sitter och lyssnar på gamla låtar med Takida nu! Så jeeelva bra :P haha ^^
På torsdag är dem och Backyard babies på Götaplatsen (avenyn) och spelar. Kulturkalaset börjar ju nu!
Så det lär väl vara mycket folk istan osv! Segt.. men men!
Vaknade runt tolv idag, och är sjukt seg nu!
Igår jobbade jag kvällen. Kom till jobbet och fick reda på att jag hade ALLA mediciner! Segt.. för vissa har 16, 17, 17:30. 18, 19, 20.. Segt.. åh det är ju typ 15 st som ska ha medicin också! Haha men men, det gick bra ändå!
Hade ingen rast så fick gå hem tidigare också. Då hämtade Madde mig. Vi åkte till Rix-video och hyrde film och käkade ostbågar och popcorn! Haha, eller som Maddes mamma säger "ostkrokar" :D
Vi såg Heartbreak girl , med hon svenska tjejen Malin Åkerman som är med i en del filmer nu. Heartbreak Kid och 27 dresses t.ex.

Hmm, vad händer idag då..tänkte städa mitt rum iaf. Rensa lite skit osv. Haha vilket jävla flickrum man har ändå! ^^ Ljus och tygblommor osv. Haha, sött! ^^
Får la se vad man gör ikväll...

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida