Söndag.

Igår rensade jag ut en jävla massa skit! Slängde massa papper, tidningar som "Solo, Veckorevyn" osv:P
Även annan skit man sparat på! Jävligt onödig skit att spara egentligen! :P
Fixade alla mina bankpapper i en pärm också. Ordning och reda! ^^ haha..
Sen på kvällen kollade jag och mamma på Kung Fu Panda , så jävla ball! haha :D Jack Black e ju grym! :)
Sen på kvällen ringde Micke och skrämde skiten ur mig! Berättade att det spökat osv hos han vänner. Så jävla obehagliga saker som han berättade! Fick typ panik och kunde inte sova. Jag sover alltid med min dörr stängd, men inatt va den öppen! Haha :D ^^



Idag tog jag en tripp in till stan med Madde och Emely. Mötte upp Anna och Jarmo.. Gick runt och kollade lite. Det blev ett par leggins och trosor för min del. Två tröjor för Emely :P
Sen bestämde vi oss för att gå på café!  DUMT GJORT!!!  Så jävla besviken! Först när vi kommer in så började de sticka som fan i ögonen pga dem hackade lök. Asså det gick inte att vara där inne. Alla som va där klia vid ögonen och satt typ och grät ju! Haha. Asjobbigt. Och hon i kassan bara stod och garva. Jag tycker de borde ha en dörr mellan köket och kassan typ. För fan va det sved i ögonen. Man kunde ju inte direkt sitta där och njuta av sin mat eller sitt kaffe för att de sved så förbannat! ^^ Sen va de stökigt på alla bord typ. Dem va ju inte mycket för att plocka bort disk osv. Dessutom betalade jag 34 spänn för en kall jävla paj! Man tar ju förgivet att den ska vara varm. För det är dem alltid. Om inte så frågar alltid den i kassan om man vill värma den eller inte. Jaja, hursomhelst blev jag och alla andra mycket besvikna! Tänker inte gå dit igen!

Kom hem och gjorde en god korvstroganoff till mig och mamma iaf! :P Mumma, asmätt nu!
Ska snart färga håret på mig själv. Förbannat ful utväxt nu. Haha :D Annars blir de bara lugnt ikväll. Ska upp halv sex imorn. Ska jobba 6:45-16..segt pass! Hoppas dagen går fort!
Ska ev. sola efter jobbet!

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida