Onsdag - dag två.

Dag två efter min operation. Det är NU det börjar bli riktigt jobbigt! Smärtan går upp i öronen, jag kan inte öppna hela munnen och det gör förbannat ont när jag sväljer.
Men har iaf fått i mig nyponsoppa, vatten, medicin och soppa idag. Och glass! Chockade nog magen lite. Haha . Fast jag kommer inte vara mätt på minst en vecka. Kommer vara hungrig hela tiden. Åh jag vill lixom ha allting!
Spagetti och köttfärssås, lasagne, pommes frites, kött, potatis, köttbullar!  Gaaah mat för fan! hahah :D ^^
Nästa vecka kan jag nog äta bättre. Förhoppningsvis. Hoppas all denna smärtan och plåga är värt detta!!

Jobbigt att prata också, för de gör också ont. Inte mycket som är bra nu direkt. Haha..Låter kul när jag pratar iaf..
Haha jag låter som hon där Anna som sökte till idol och sjung abbas låt ring ring.. och blev totalsågad..jag låter fan som henne typ! Hahah :D
Men men, är väl bara bita ihop och tänka på att de kommer bli bra sen!

Happ, de blir bara lugnt för min del iaf. Ligger bara i sängen typ. Jag får inte jobba innan 3e september iaf. Men jag tänker inte jobba försen jag mår bra och känner mig redo. För jag vill inte riskera nåt med mina sår direkt. VIll inte blöda och skit ^^

Saknar dig massor! :) <3

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida