Måndag.


Jaha, om en vecka ligger jag på sjukhus och har antagligen skitont. Om jag vid denna tiden har vaknat ur narkosen eller ens blivit opererad. En vecka kvar och jag är redan nervös. Som jag skrivit innan så skrämmer inte själva operationen mig. Eller ah, jag vill ju inte förblöda eller nåt..^^ haha.. Men den sägs ta en kvart eller nåt. Tror dem bränner bort mandlarna med nån laser grej eller nåt. Så det lär väl smaka blod och bränt i min mun när jag sedan vaknar. Haha det e så jävla skönt att bli nersövd. Man ska räkna till tio men hinner bara till fyra eller fem :P
Fast denna gången ser jag inte direkt fram emot att vakna. Eftersom jag då kommer känna smärtan och antagligen lär behöva spy! Jaja, kommer må apa men det är värt det. Hoppas jag iaf! Hehe och Madde har lovat att hälsa på mig :) Hehe! :D Kommer ju leva på glass i två veckor! Nyponsoppa osv. Flytande föda iaf. Blir det mat ska den ju typ va ljummen eller gärna kall. Ingen hård mat eller så heller. Typ äpple, knäckebröd! Åh jag som älskar knäckebröd. Jaja, lär ju gå ner i vikt iaf. Haha gött ! :P ^^ Vill bara få min operation överstökad och bli bra igen! Får ju smärtstillande och blir sjukskriven så det ska nog gå bra. En annan sak jag INTE ser fram emot heller är stolpiller! Upp-i-rumpan-piller. HAHA. Jaja bra mycket bättre verkan har ett stolpiller jämfört med de man tar oralt iaf. Men ändå, jag vill inte ha nåt i rumpan! Hahah *asg*

Jaja, idag blir det lugnt iaf. Ska la bara städa upp lite smått. Ska sola med Emely kl fyra och sedan handla med mamma efter det. Sen blir det väl ett skönt bad och att fila fötterna. Har lite ont i dem efter helgens äventyr. Haha :D

Va var det för jävla stolle som ringde mig kl halv fyra inatt då!?!?! Hmmm.. jag va helt väck så hann inte svara. Var antagligen nån som ringt fel eller bara skulle jävlas kanske. Skitsamma, de va ju inte viktigt eftersom de inte ringde igen ^^

Mysig låt!!  http://www.youtube.com/watch?v=l1cYmM39mM0


Micke, du är underbar! Bara så du vet! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida